"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

2 wanita cedera diserang dalam tandas surau, polis buru suspek

Raja Noraina Raja Rahim
rnoraina@hmetro.com.my
Lokasi kejadian wanita cedera diserang seorang lelaki bersenjata pisau di dalam tandas sebuah surau berhampiran sekolah agama rakyat di Kelana Jaya, Petaling Jaya, hari ini.FOTO Ihsan Polis
Lokasi kejadian wanita cedera diserang seorang lelaki bersenjata pisau di dalam tandas sebuah surau berhampiran sekolah agama rakyat di Kelana Jaya, Petaling Jaya, hari ini.FOTO Ihsan Polis
Petaling Jaya: Dua wanita cedera selepas dipercayai diserang lelaki bersenjatakan pisau di sebuah surau berhampiran sekolah agama rakyat di Kelana Jaya di sini, hari ini.

Dalam kejadian kira-kira 2 petang, lelaki terbabit yang memakai pelitup muka dikatakan masuk ke kawasan surau berkenaan dan mengamuk.

Sumber berkata, suspek yang bersenjatakan pisau dikatakan menyerang seorang wanita di dalam tandas perempuan dan menikam perut mangsa.

"Suspek turut dikatakan menyerang seorang lagi mangsa di kawasan sama menyebabkan cedera di kepala dan badan," katanya.

Katanya, suspek dipercayai melarikan diri selepas kejadian.

Menurut sumber, mangsa yang cedera dikejarkan ke Hospital Shah Alam untuk rawatan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Shahrulnizam Jaafar ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan berkata, polis sedang giat memburu suspek.

Beliau berkata, satu kenyataan media akan dikeluarkan selepas ini.

Tiada ulasan: