"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

4 anggota polis ditahan berkait kehilangan komponen Yamaha RXZ di stor barang kes

Rosli Ilham
am@hmetro.com.my

Chukai: Empat anggota polis ditahan bagi membantu siasatan berhubung kehilangan komponen motosikal jenis Yamaha RXZ di stor barangan kes di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kemaman, Selasa lalu.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Hanyan Ramlan berkata, semua suspek yang ditahan itu berusia antara 26 hingga 32 tahun.

Menurutnya, kesemua anggota terbabit ditahan selepas polis mendapati berlaku kehilangan komponen enjin motosikal di stor simpanan terbabit.

"Pihak kami kemudiannya menjalankan siasatan sebelum menahan semua suspek untuk siasatan lanjut.

Suspek kes samun ditahan selepas akad nikah
Disember 14, 2021 @ 3:42pm
"Siasatan mendapati kesemua suspek memiliki motosikal jenis sama dan peminat tegar RXZ," katanya.

Hanyan berkata, reman ke atas semua suspek berakhir pada hari ini dan kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 379 A Kanun Keseksaan," katanya.

Tiada ulasan: