"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Adun Mahkota meninggal dunia

FMT Reporters

PETALING JAYA: Adun Mahkota Sharifah Azizah Syed Zain meninggal dunia di Hospital Enche’ Besar Hajjah Khalsom, Kluang sebentar tadi.

Sharifah Azizah, 63, dimasukkan ke hospital sejak kelmarin akibat pendarahan dalaman.

Beliau yang juga ketua Wanita Umno Kluang adalah bekas ketua Wanita Umno Johor dan memenangi kerusi DUN Mahkota pada PRN Johor 2022.

Sementara itu, Menteri Besar Johor Onn Hafiz Ghazi dalam hantaran di Facebook menzahirkan kesedihan mengenai kehilangan pemimpin yang lebih mesra dipanggil ‘Ummi’.

Beliau merupakan seorang pemimpin yang senang didekati dan disayangi. Jasa dan bakti beliau untuk Johor, khususnya DUN Mahkota tidak akan dilupakan, katanya.

Tiada ulasan: