"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki ditemukan maut di bawah flat

Izz Laily Hussein
am@hmetro.com.my
POLIS melakukan siasatan di lokasi penemuan mayat di flat dekat Tampoi. FOTO tular.
POLIS melakukan siasatan di lokasi penemuan mayat di flat dekat Tampoi. FOTO tular.
Johor Bahru: Lelaki ditemui maut di bawah blok sebuah flat dekat Tampoi di sini, semalam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Johor Bahru Utara, Superintendan Yusof Othman berkata, pihaknya bagaimanapun tidak menemui sebarang unsur jenayah di lokasi kejadian.

Katanya, lelaki itu dipercayai jatuh dari bangunan kediaman itu dan pihaknya menerima maklumat kejadian pada 7.04 pagi.

"Maklumat diterima daripada orang awam yang menemui mayat lelaki tempatan lengkap berpakaian di bawah blok. Kita percaya mangsa terjun dari bangunan," katanya dalam kenyataan hari ini.

Beliau berkata, mayat mangsa dibawa ke Hospital Sultanah Aminah (HSA), di sini untuk dibedah siasat dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Yusof meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan supaya menyalurkannya ke talian 07-5563122 atau ke mana-mana balai polis berhampiran.

Terdahulu, gambar penemuan mayat itu tular di media sosial, dipercayai berlaku di Taman Cempaka.

Tiada ulasan: