"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Atuk ditangkap basah dengan wanita muda dalam tandas awam

KOSMO!
TANGKAP layar memaparkan senario tangkap basah di tandas awam Madura. - Instagram
JAKARTA – Seorang warga emas lelaki ditangkap basah selepas berdua-duaan dengan seorang wanita di dalam tandas awam, lapor laman berita Suara.com.

Serbuan ke atas pasangan itu tular selepas sebuah video yang merakam kejadian tersebut dimuat naik dalam akaun Instagram @terang_media.     

Rakaman memaparkan seorang lelaki bertopi keledar mengetuk pintu salah sebuah tandas awam dan cuba membukanya secara paksa.

Selepas beberapa kali pintu diketuk, pintu tandas dibuka dan seorang wanita muncul sambil membetulkan pakaian.

Bagaimanapun, wanita itu ditolak semula oleh lelaki tersebut ke dalam tandas. Seorang lelaki warga emas ditangkap turut berada di dalam tandas tersebut.

Dia menjadi sasaran kemarahan sehingga dijerit oleh lelaki yang menyerbunya. Ketika kejadian, warga emas itu hanya memakai kain pelikat.

Berdasarkan kapsyen hantaran tersebut, warga emas itu diserbu oleh anak lelakinya sendiri. Kejadian itu dikatakan berlaku di Madura, Indonesia.

Rakaman berkenaan mendapat perhatian orang ramai di ruangan komen.

“Sudah cukup umur nak mati tapi masih gatal datuk ni,” komen seorang netizen. – Agensi

Tiada ulasan: