"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Terkejut 4 ekor babi tidur nyenyak dalam bilik

KOSMO
Seorang lelaki dipercayai penghuni bilik itu kemudian tiba dan menghalau babi-babi berkenaan sebelum ia melarikan diri. – Instagram
JAKARTA  –  Seorang lelaki terkejut apabila di dalam bilik tidurnya dimasuki empat ekor babi yang sedang tidur di atas tilamnya, lapor sebuah portal berita Taman Pendidikan di Indonesia.

Video tular di media sosial Indonesia itu memperlihatkan keadaan  sebuah bilik sewa yang dimasuki empat ekor babi yang sedang nyenyak tidur di atas tilam.

Kelihatan kawanan babi tersebut sedang tidur di atas tilam yang tidak dilapik dengan cadar.

Haiwan liar itu dilihat tidur dalam keadaan seolah-olah ia menghuni bilik sewa tersebut.

Seorang lelaki dipercayai penghuni bilik itu kemudian tiba dan menghalau babi-babi berkenaan yang kemudian melarikan diri.

Video itu menjadi tular dengan ramai netizen menyalahkan keadaan bilik yang serba daif itu sebagai punca kawanan haiwan itu menceroboh masuk.

“Kusangkakan ini rumah, rupa-rupanya kandang babi,” kata seorang netizen sambil berseloroh. – Agensi 

Tiada ulasan: