"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki Bangladesh menyorok dalam mesin ditemui maut

FMT Reporters

PETALING JAYA: Seorang pekerja kilang warga Bangladesh ditemui maut dalam mesin ketika cuba menyembunyikan diri daripada serbuan Jabatan Imigresen di kawasan perindustrian Rawang pagi tadi.

Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat (JBPM) Selangor, Mohamadul Ehsan Mohd Zain, berkata pihaknya menerima panggilan mengenai kejadian itu pada 9.27 pagi.

“Sepasukan anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Rawang dikejarkan ke lokasi dan mendapati mangsa berada dalam keadaan tidak sedarkan diri dalam mesin tersebut.

“Mangsa merupakan seorang lelaki warga Bangladesh berumur lingkungan 30 tahun dipercayai bertindak menyembunyikan diri dalam mesin berkenaan ketika operasi imigresen pada malam Sabtu,” katanya menurut Sinar Harian.

Katanya, mangsa disahkan meninggal dunia sebelum pihak bomba tiba.

“Mayat kemudian dikeluarkan anggota bomba sebelum diserahkan kepada polis untuk tindakan selanjutnya,” katanya.

Tiada ulasan: