"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Guru wanita dicekup berkhalwat dengan rakan sekerja di dalam kenderaan

KOSMO!
SEORANG suami menunjukkan bukti isterinya menjalin hubungan sulit. - Foto HO/HDCN
JAKARTA  – Seorang suami menangkap isterinya yang bertugas sebagai guru di dalam sebuah kenderaan ketika dia berdua-duaan dengan rakan sekerjanya, lapor portal berita Banjarmasin Post kelmarin.

Suaminya yang dikenali sebagai TWP kemudian membuat laporan ke Unit Pemerkasaan Wanita dan Perlindungan Anak, Polis Prabumulih, Sumatera.  

TWP membuat laporan bahawa isterinya yang dikenali sebagai VP disyaki menjalin hubungan sulit dengan dengan seorang lelaki berusia 34 tahun.

Isterinya dan lelaki itu yang dikenali sebagai IM,  merupakan guru yang mengajar di salah sebuah sekolah rendah di Prabumulih.

TWP menangkap isterinya bersama IM di dalam sebuah kenderaan pada 15 September lalu.

Si suami juga mempunyai bukti tentang perbualan mesra isterinya dengan IM di media sosial.

“Harga diri saya sudah dipijak-pijak sebagai seorang laki-laki. Masalah ini harus diselesaikan,” tegas TWP kepada wartawan.

Si suami yang juga merupakan kontraktor di Kota Prabumulih itu mengaku dirinya hanya menuntut supaya kedua-dua mereka menerima hukuman tegas. – AGENSI

Tiada ulasan: