"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki maut dipercayai ditikam perompak, mayat ditemukan selepas dua hari

Mohd Haris Fadli Mohd Fadzil
harisfadli@hmetro.com.my
BAHAGIAN luar rumah mangsa yang dilekatkan dengan pita polis.
BAHAGIAN luar rumah mangsa yang dilekatkan dengan pita polis.
Petaling Jaya: Seorang lelaki ditemukan maut dipercayai akibat ditikam berulang kali oleh individu disyaki cuba merompak rumahnya di sebuah apartmen di Bandar Sri Damansara, di sini, baru-baru ini.

Menurut sumber, mangsa dipercayai berusia 30-an dikatakan bergelut dengan suspek terbabit berdasarkan keterangan jiran yang terdengar jeritan daripada arah rumah mangsa.

"Ada jiran menyatakan terdengar jeritan daripada arah rumah mangsa tetapi jiran tidak menyangkakan sebarang perkara buruk berlaku.

"Selepas mangsa tidak kelihatan selama dua hari, baru orang awam meminta bantuan pihak bomba untuk memecahkan pintu rumah dan menemui lelaki itu," katanya, hari ini.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Shahrulnizam Jaafar ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan memaklumkan akan mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung kes berkenaan dalam masa terdekat.

Tinjauan Harian Metro di sekitar premis lima tingkat terbabit mendapati apartmen itu dikawal oleh pengawal keselamatan di setiap pintu masuk.

Pengawal keselamatan juga dilihat kerap melakukan rondaan di dalam kawasan apartmen terbabit.

Salah seorang jiran yang ditemui memaklumkan melihat anggota polis berada di kediaman mangsa dan membawa mayat keluar dari premis itu pagi tadi namun mendakwa tidak mengetahui butiran sebenar apa yang berlaku.

Tiada ulasan: