"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kes bunuh jiran kerana cemburu: Abdul Razak diburu polis

Juwan Riduan
am@hmetro.com.my
ABDUL Razak diburu polis. FOTO Ihsan Polis
ABDUL Razak diburu polis. FOTO Ihsan Polis
Keningau: Polis giat mengesan lelaki warga asing dikenali sebagai Abdul Razak, 40, yang dipercayai terbabit kes bunuh di Jalan Lingkudau, di sini, malam tadi.

Pemangku Ketua Polis Daerah Keningau Deputi Superintendan Alizam Dalaman berkata, suspek Abdul Razak beralamat di Kampung Linkudau, Keningau.

"Polis meminta kerjasama orang ramai mengesan suspek dan sesiapa yang mempunyai boleh berhubung dengan pegawai penyiasat Inspektor Mohd Azrul Efizul Mohd Asri di talian 012-9293148.

"Maklumat juga boleh disalurkan dengan tampil ke mana-mana balai polis berhampiran," katanya dalam kenyataan media, hari ini.

Terdahulu, seorang lelaki yang bertindak membantu jiran membuat laporan polis berakhir tragedi apabila ditetak dalam kejadian di Jalan Lingkudau, di sini malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira 9.30 malam itu, mangsa berusia 58 tahun dilaporkan maut akibat parah di tangan selepas ditetak oleh suami jiran yang dibantunya.

Tiada ulasan: