"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'Polis sediakan laporan kedua, suruh saya tandatangan'

Shahrin Aizat Noorshahrizam

Seorang pemandu e-hailing, yang didakwa diserang oleh pengiring Pemangku Raja Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim, mendakwa polis telah menyediakan laporan polis kedua dan dia diaragkan menandatanganinya.

Laporan polis kedua itu menyatakan bahawa individu OKU berusia 46 tahun berkenaan berkata dia telah menyelesaikan perkara itu dan tidak mahu memanjangkannya.

Dalam sidang media di Petaling Jaya petang ini, Ong Ing Keong turut mendakwa wakil istana hadir di balai polis.

Ditanya bagaimana dia mengenal pasti orang itu berasal dari istana, dia menjawab: "Seorang pegawai polis tulis untuk saya."

Tiada ulasan: