"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

OKU 'dipukul': Polis siasat dakwaan 3 laporan disediakan anggota sendiri - peguam

Shahrin Aizat Noorshahrizam

Peguam N Surendran berkata pihak berkuasa sedang menyiasat dakwaan pemandu e-hailing Orang Kurang Upaya (OKU), Ong Ing Keong disuruh menandatangani tiga laporan yang disediakan polis berhubung kes serangan terhadapnya.

Tiga laporan itu didakwa disediakan polis selepas dia membuat laporan pertama pada 28 Mei lalu, mendakwa dirinya diserang seorang pengiring Pemangku Sultan Johor Tunku Mahkota Ismail.

"Mereka (polis) sedang melihat perkara itu," kata Surendran yang mengiringi Ong ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Brickfields bagi memberi keterangan, hari ini.

Surendran berkata demikian ketika ditanya jika polis turut menyiasat dakwaan yang dibuat terhadap anggotanya berhubung kes tersebut.

Tiada ulasan: