"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dua beranak ditemui maut dipercayai kelaparan

ADNAN IBRAHIM
RUMAH dimana dua orang lelaki ditemui mati dan seorang wanita dalam keadaan tidak bermaya di Taman Indah, Sungai Abong di Muar tengahari tadi.
MUAR – Dua beranak ditemui mati manakala seorang lagi tidak bermaya dipercayai kelaparan selepas beberapa hari tidak kelihatan keluar dari kediaman mereka di Taman Indah, Sungai Abong, semalam.

Dua beranak yang ditemui sudah meninggal dunia itu dianggarkan berusia antara 40-an hingga 70-an tahun manakala seorang lagi anak perempuan juga 40-an yang tidak bermaya dikategorikan sebagai Orang Kelainan Upaya (OKU).

Difahamkan ketika pemeriksaan oleh sebuah badan bukan kerajaan (NGO), seorang lelaki yang juga ayah kepada dua orang anak itu berada di dalam bilik air manakala anak lelakinya diatas kerusi sofa.

Menurut jirannya, pemeriksaan oleh NGO dilakukan selepas mendapati keadaan rumah tersebut gelap sejak beberapa hari lalu.

Kedua-dua mayat serta anak perempuannya kemudiannya diruju ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah untuk proses bedah siasat dan rawatan

Ketua Polis Daerah Muar, Asisten Komisioner Raiz Mukhliz Azman Aziz, ketika dihubungi mengesahkan kejadian. – KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: