"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat lelaki dalam parit dipercayai mangsa bunuh

Ahmad Hasbi
am@hmetro.com.my

Nilai: Mayat lelaki tidak berpakaian ditemui di dalam parit dekat Pekan Lama Nilai, di sini, kira-kira 12 tengah hari tadi.

Ketua Polis Daerah Nilai, Superintendan Abdul Malik Hasim berkata, terdapat kesan luka pada mayat dipercayai warga asing itu dan disyaki dibunuh.

Katanya, pihaknya menerima panggilan memaklumkan penemuan mayat itu di belakang sebuah kedai.

"Siasatan di tempat kejadian menemui sekujur mayat dipercayai warga asing yang mempunyai ciri fizikal berkulit cerah, rambut pendek, tinggi 165 sentimeter dan berumur sekitar pertengahan 30-an," katanya, hari ini.

Beliau berkata, siasatan awal mendapati mangsa mungkin meninggal dunia dalam tempoh 24 jam.

"Pemeriksaan lanjut pada badan menemui kesan luka daripada objek tumpul pada kepala dan beberapa bahagian badan lain dan dipercayai mati akibat dibunuh.

"Kes ini disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan," katanya yang meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan kejadian atau kehilangan ahli keluarga supaya menghubungi Pegawai Penyiasat, Deputi Superintendan Md Nurazam Md Ghazali di talian 013-800 5225 atau mana-mana balai berhampiran.

Tiada ulasan: