"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jadi kaya raya, aset kini cecah hampir RM2 juta setelah menang emas di Olimpik

Atlet miskin menang emas di Olimpik berubah jadi kaya raya, aset kini cecah hampir RM2 juta
KIM SYAZIE

Kisah atlet dari Pakistan yang terpaksa menggunakan duit orang kampung untuk menjalani latihan rejam lembing, terus menjadi tajuk utama betita tempatan dan luar negara, tidak terlepas juga Malaysia.

Arshad Nadeem boleh dikatakan antara atlet yang miskin sebelum kemenangannya pada temasya sukan Olimpik Paris 2024.

Namun kini selepas dia memenangi pingat emas, hidupnya berubah sekelip mata sehingga dilaporkan menjadi atlet terkaya dengan pelbagai ganjaran menantinya dari kerajaan Pakistan.

Tiada ulasan: