"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tukang tilik didakwa merogol sudah ditahan

Muhaamad Hafis Nawawi
mhafis@mediaprima.com.my
LAPORAN Harian Metro terdahulu.
LAPORAN Harian Metro terdahulu.
Sepang: Tukang tilik bergelar Datuk yang didakwa merogol wanita sejak setahun lalu ketika bertemu dengannya untuk mengubah nasib, sudah ditahan polis.

Ketua Polis Daerah Sepang, Asisten Komisioner Wan Kamarul Azran Wan Yusof mengesahkan menerima laporan dibuat mangsa semalam.

"Kita sudah membuka kertas siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan. Suspek juga sudah ditahan bagi membantu siasatan," katanya ketika dihubungi hari ini.

Satu kenyataan media akan dikeluarkan berkaitan kes ini.

Terdahulu, Harian Metro melaporkan niat seorang wanita yang menilik nasib bagi mengubah kehidupannya bertukar episod malang apabila trauma selepas mendakwa menjadi mangsa rogol lelaki bergelar Datuk yang juga tukang tilik, sejak setahun lalu.

Wanita yang dikenali sebagai Linda, 24, berkata, dia pada mulanya terpedaya dengan perkhidmatan ditawarkan lelaki berkenaan menerusi iklan di media sosial dan sejak itu diperdaya apabila lelaki berkenaan yang dipanggil 'master' menyakinnya bahawa dia adalah teman hidupnya dan perlu menjadi teman wanitanya sekiranya mahu mendapat nasib yang baik.

Tiada ulasan: