"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat wanita hampir reput ditemui dalam longkang

FMT Reporters
PETALING JAYA: Mayat wanita yang hampir reput ditemui orang awam di longkang besar berhampiran perumahan Dillenia, Shah Alam.

Ketua Polis Daerah Shah Alam Iqbal Ibrahim berkata polis menerima laporan berhubung penemuan mayat dalam keadaan berulat itu kira-kira pukul 6.30 petang, semalam.

Menurutnya, ketika ditemui mayat wanita itu hanya berpakaian baju dan seluar dalam.

“Setakat ini identiti mayat belum dikenal pasti.

Hasil pemeriksaan forensik juga mendapati tiada kesan pergelutan atau lain-lain kecederaan yang boleh menyebabkan kematian, katanya dalam kenyataan.

Iqbal berkata mayat telah dihantar ke forensik Hospital Shah Alam untuk bedah siasat bagi mengenal pasti punca kematian mangsa.

Kes diklasifikasi sebagai mati mengejut (SDR), katanya.

Tiada ulasan: