"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

GPS dahului di 4 kerusi Sarawak

FMT Reporters

PETALING JAYA: Proses pengiraan undi pilihan raya umum ke-15 (PRU15) bermula, selepas pusat mengundi di seluruh negara ditutup pada 6 petang tadi.

Setakat 4 petang, 70% pemilih berdaftar sudah mengundi, menurut Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

FMT akan membawa berita terkini PRU15 untuk anda.

PH dahului di Mas Gading dengan lebih 1,200 undi. Pada PRU14, kerusi ini dimenangi PH.

BN dahului di Seremban. PH menang kerusi ini pada PRU14.

BN dahului di Kluang. Pada PRU14, PH menang kerusi ini.

GPS dahului di Mas Gading. PH menang kerusi ini pada PRU14.

GPS dahului di Lanang dengan lebih 2,200 undi.

BN dahului di Klang. Kerusi ini dimenangi PH pada PRU14.

GPS dahului di Sibu dengan lebih 3,000 undi. Pada PRU14, PH menang kerusi ini.

GPS dahului di Sarikei dengan lebih 2,000 undi.

Tiada ulasan: