"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tidak rasmi-Parlimen Kuala Selangor Dr Dzul dahului Tengku Zafrul

NASUHA RAHMAN

Penyandang kerusi Parlimen Kuala Selangor dari HARAPAN Datuk Seri Dr Dzulkefly Ahmad setakat ini telah mendahului lawanya Tengku Zafrul Abd Aziz.

Dilaporkan Dr Dzul mendahului dengan jumlah undi 10,794 undi diikuti rapat calon BN dengan 9,250 undi.

“Umno/BN telah menghantar calon “heavyweight” di Kuala Selangor. Namun Pakatan Harapan tidak pernah gentar.

“Dr Dzulkefly Ahmad adalah penyandang kerusi Kuala Selangor yang jelas mempunyai rekod yang cemerlang.

“Kita bawa Dr Dzul ke Parlimen untuk lima tahun lagi,”kata Nge Ze Han.

Lebih 3 juta pengundi akan menjalankan tanggungjawab di Selangor dengan pertambahan lebih 1 juta pengundi muda.

Parlimen Kuala Selangor menyaksikan empat penjuru pada PRU kali ini.

Tiada ulasan: