"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Warga emas S'gor dakwa ada orang lain undi untuknya

Malaysiakini

3 petang: Rawang, Selangor - Seorang pengundi membuat laporan polis mendakwa ada orang mengundi bagi pihaknya.

Dalam laporannya, I Pathinathan, 70, berkata dia pergi membuang undi di SMK Bukit Sentosa di Rawang, Selangor pada 12.30 tengah hari hari ini tetapi diberitahu dia sudah mengundi awal pagi.

"Saya memberitahu mereka saya tidak melakukannya dan menunjukkan bagaimana jari saya tidak ditanda dengan dakwat kekal.

"Saya mengesyaki kad pengenalan saya telah digunakan oleh orang lain, menyebabkan saya kehilangan undi hari ini," kata pesara itu, menggesa polis untuk menyiasat perkara itu.

Tiada ulasan: