"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dimana 4 murid tahfiz Datuk Keramat ini berada?

Harapandaily
Empat murid di Darul Quran Ittifaqiyah di Datuk Keramat dilaporkan hilang selepas tiga hari tidak pulang ke pusat tahfiz berkenaan, sejak 7 Oktober lalu.

Keempat-empat murid dari pusat tahfiz di ibu negara itu berumur antara 10 hingga 12 tahun.

Mereka disedari tidak pulang ke pusat tahfiz yang pernah mengorbankan 21 pelajar dan dua tenaga pengajar dalam kebakaran dahsyat pada 2017 itu pada jam 10.30 malam.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Asisten Komisioner Mohamad Lazim Ismail, berkata mengikut laporan, empat murid terbabit keluar dari pusat tahfiz itu dan tidak pulang.

“Setakat ini, mereka belum ditemui,” katanya, memetik BH hari ini.

Terdahulu, tular rayuan Rasidi Othman yang merupakan ayah kepada salah seorang murid tahfiz terbabit untuk mengesan keberadaan anaknya, Muhammad Abdul Razak.

“Sekiranya dapat maklumat, mohon kerjasama untuk hubungi saya di nombor 018-6669863 (Rasidi Othman),” katanya dalam satu kenyataan yang tersebar sejak malam tadi.

Tiada ulasan: