"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pegawai kanan polis bersekedudukan dengan wanita ditahan JIPS

Hafidzul Hilmi Mohd Noor
hafidzul@hmetro.com.my

Kuala Lumpur: Seorang pegawai kanan polis ditahan Jabatan Integriti dan Pematuhan Standard (JIPS), Bukit Aman ketika bersama seorang wanita yang tidak mempunyai ikatan sah dengan dirinya di sebuah kediaman di Cheras di sini semalam.

Penahanan pegawai kanan yang bertugas di Perak itu dilakukan cawangan Risikan Operasi JIPS, Bukit Aman kira-kira 1.40 pagi.

Pengarah JIPS Bukit Aman Datuk Seri Azri Ahmad ketika dihubungi mengesahkan penahanan itu.

Beliau berkata, siasatan masih dijalankan oleh JIPS.

"Saya sahkan pegawai berkenaan ditahan bersama wanita yang tiada ikatan sah dengan dirinya.

"Tangkapan itu dibuat selepas kita (JIPS) menerima maklumat adanya aktiviti bersekedudukan berlaku membabitkan warga Polis Diraja Malaysia (PDRM)," katanya.

Tiada ulasan: