"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis buru suspek dera, paksa kanak-kanak lakukan seks oral

FMT Reporters

PETALING JAYA: Polis sedang mengesan suspek disyaki melakukan amang seksual dan mencederakan tiga kanak-kanak selepas menerima laporan berkaitan hari ini.

Ketua Polis Klang Utara Vijaya Rao Samachulu berkata polis menerima laporan daripada pengadu yang telah menyelamatkan kanak-kanak dipercayai didera itu.

“Hasil siasatan awal mendapati kesemua mangsa kerap dipukul suspek dengan menggunakan tangan dan tali pinggang kerana enggan makan makanan basi serta tidak mahu membuat kerja rumah.

Mangsa juga dipaksa melakukan seks oral ke atas suspek. Usaha mengesan suspek sedang dijalankan, katanya dalam kenyataan.

Beliau berkata, kes disiasat di bawah Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001 dan Seksyen 14(a) Akta Kesalahan Keselamatan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017.

Orang ramai dinasihat tidak membuat sebarang spekulasi mengelirukan, katanya.

Tiada ulasan: