"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

KJ tamatkan teka-teki, masuk Bersatu?

Iffah Najwa Mohd Zamri
am@hmetro.com.my

Kuala Lumpur: Bekas Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin bakal menamatkan teka-teki sama ada beliau akan menerima tawaran untuk menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) dalam masa terdekat ini.

Bekas Menteri Kesihatan itu berkata, tidak adil untuk dirinya membuat mana-mana pihak menunggu lama.

"Oleh itu, pada masa akan datang, saya akan menyampaikan keputusan saya kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin (Presiden Bersatu)," katanya selepas program Designing the Future bertajuk What's Next For Malaysia yang diadakan di UCSI University Campus Kuala Lumpur di sinim, hari ini.

Mengulas lanjut, Timbalan Presiden Bersatu Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu semalam menasihati Khairy supaya tidak mengambil masa terlalu lama untuk membuat keputusan sama ada menerima kerusi dalam majlis tertinggi parti itu.

Sebelum ini, Muhyiddin mengemukakan tawaran kepada Khairy menjadi Ahli Pimpinan Tinggi Bersatu selepas mendapat persetujuan pimpinan parti yang lain.

Muhyiddin dilaporkan berkata, partinya mempunyai dua kekosongan jawatan berkenaan tanpa niat 'mengumpan' bekas Ahli Parlimen Rembau itu.

Tiada ulasan: