"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sempat buat video masa dalam kelas, warganet bongkar cikgu Tadika tawar khidmat seks

MAISARAH AISYA

Guru tadika antara orang terpenting dalam pembelajaran awal kanak-kanak, apatah lagi buat ibu bapa yang sibuk bekerja.

Tular di media sosial mengenai seorang wanita yang menawarkan khimat se keks secara terbuka, lebih mengejutkan dia berani membuat perbuatan tersebut di tempat kerja.

Wanita tersebut dipercayai adalah seorang guru tadika namun tidak dibongkar lokasi tempat mengajar di mana.

Menerusi akaun @TheUsopIbrahim, dia membongkar mengenai wanita yang memuat naik kandungan beransur lucah dan menawarkan khidmat seks.

“Selamat pagi semua kecuali cikgu tadika yang ada akaun buat sex service (perkhidmatan seks). Orang hantar anak ke tadika doa dapat cikgu yang elok sekali dapat yang seperti ini.

“Kalau kerja hakiki kau tak berkaitan dengan budak bawah umur, ini aku tak peduli sangat



 kau nak menjual badan tetapi ini mengajar kanak-kanak tapi ada kegiatan tak bermoral baik cari kerja lain,” ciapnya.

Tambah Usop, wanita itu juga merakam dirinya melakukan perbuatan tidak senonoh di dalam tandas premis tadika tersebut.

“Aku baru tahu lagi teruk bila dia ada record (rakam) video aksi meramas payudaranya dalam tandas tadika.

“Boleh dengar suara budak-budak dengan ada cikgu mengajar kat belakang. Gila babi,” tambahnya.

Selamat pagi semua kecuali cikgu tadika ada ds acc buat sex service. Akaun pun dah hilang. Org hantar anak g tadika doa dapat cikgu yg elok sekali dpt yg fakap habis.

— usopairies (@TheUsopIbrahim) May 22, 2023
Memandang serius isu ini, seorang pengguna Twitter sudah melaporkan perkara tersebut kepada Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) untuk tindakan lanjut.

Akaun Twitter dan Telegram wanita itu bagaimanapun sudah dipadam namun diharapkan ada tindakan tegas buatnya.

Tiada ulasan: