"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat lelaki ditemui dalam guni

Bernama
MAYAT lelaki tanpa identiti disyaki dibunuh ditemui di stor besi buruk di Bukit Serdang, Serdang. FOTO Ihsan Polis
KUALA LUMPUR: Mayat seorang lelaki yang disyaki mangsa bunuh, ditemukan dalam guni di tapak premis besi buruk Taman Bukit Serdang, Selangor.

Ketua Polis Serdang A A Anbalagan berkata penemuan mayat lelaki tanpa identiti itu, dilaporkan kepada pihaknya oleh orang awam pada 1.30 tengah hari.

Beliau berkata lelaki itu dipercayai dibunuh sebelum dimasukkan ke dalam guni plastik berwarna putih.

“Hasil siasatan awal kemungkinan mangsa baru dibunuh kerana keadaan mayat yang tidak berbau. Bagaimanapun, kes ini masih lagi dalam siasatan,” katanya dalam satu kenyataan.

Anbalagan berkata mayat mangsa dihantar ke Hospital Serdang untuk proses bedah siasat bagi mengetahui punca sebenar kematian.

Katanya, polis juga menyiasat bagi mengenal pasti suspek yang terlibat dalam pembunuhan itu.

“Motif kejadian masih dalam siasatan dan kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan,” katanya.

Tiada ulasan: