"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Muhyiddin, Hadi jumpa Abang Jo

FMT Reporters

Muhyiddin Yassin mengepilkan gambar pertemuannya dengan Abdul Hadi Awang dan Abang Johari Openg dalam ciapannya di Twitter hari ini. (Gambar Twitter)

PETALING JAYA: Pengerusi Perikatan Nasional Muhyiddin Yassin dan Presiden PAS Abdul Hadi Awang telah bertemu Premier Sarawak Abang Johari Openg untuk membincangkan pembentukan kerajaan persekutuan.

Ini susulan tiada parti memenangi kerusi yang mencukupi pada PRU15 untuk membentuk kerajaan secara sendiri.

“Rundingan juga sedang dibuat dengan parti-parti lain yang sehaluan dan Ahli Parlimen bebas,” kata Muhyiddin dalam ciapan di Twitter.

“InsyaAllah, kerajaan persekutuan akan dapat dibentuk dalam masa terdekat.

Tiada ulasan: