"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemimpin PN mula berkumpul di rumah Muhyiddin

Noor Hidayah Tanzizi

hidayah.tanzizi@hmetro.com

Kuala Lumpur: Beberapa kenderaan dipercayai membawa pemimpin Perikatan Nasional (PN) dilihat menuju ke kediaman Pengerusi PN, Tan Sri Muhyiddin Yassin di Bukit Damansara, di sini, bermula 10.20 pagi ini.

Difahamkan antara kenderaan yang membawa Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Bersatu yang juga Bekas Ahli Parlimen Alor Gajah, Datuk Seri Mohd Redzuan Md Yusof dan Ketua Wanita PN Datuk Seri Rina Mohd Harun tiba di kediaman itu.

Selain itu, kenderaan membawa Naib Presiden Pas yang juga Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Dr Ahmad Samsuri Mokhtar juga turut kelihatan.

Sebelum itu, Timbalan Presiden Bersatu Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu tiba pada 9.25 pagi.

Ia dipercayai ada kaitan dengan kemelut pembentukan kerajaan yang masih belum terungkai berikutan tiada parti yang mendapat cukup majoriti selepas Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU-15).

Media juga berkumpul berhampiran kawasan kediaman Muhyiddin sejak pagi bagi mengetahui perkembangan lanjut berhubung perkara itu.

Tiada ulasan: