"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lori jatuh gaung, pemandu maut

FMT Reporters
Sepasukan anggota bersama dua jentera bomba bergegas ke tempat kejadian di KM28.7 Lebuhraya Kuala Lumpur-Kuala Selangor. (Gambar JBPM)
PETALING JAYA: Seorang pemandu lori maut selepas kenderaan dipandunya terbabas dan terjatuh ke gaung di KM28.7 Lebuhraya Kuala Lumpur-Kuala Selangor.

Penolong Pengarah Bahagian Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat (JBPM) Selangor, Ahmad Mukhlis Mukhtar berkata sepasukan anggota bersama dua jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat Rawang dikerahkan selepas menerima panggilan kecemasan pada 5.24 petang tadi.

“Sebaik tiba, kami dimaklumkan kemalangan itu membabitkan sebuah lori tangki minyak yang jatuh gaung sedalam kira-kira 6m,” katanya menurut Harian Metro.

Beliau berkata, mangsa berusia 50-an tercampak keluar dari lori dan disahkan meninggal dunia di lokasi.

Tiada ulasan: