"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tiada insiden remaja disembelih di Kuantan, kata polis

FMT Reporters

Kejadian sebenar melibatkan kanak-kanak 12 tahun yang dicederakan di leher oleh suspek berusia 25 tahun menggunakan garpu.
PETALING JAYA: Polis menafikan berlaku insiden sembelih melibatkan seorang remaja di daerah ini seperti yang tular di media sosial sejak semalam.

Ketua Polis Kuantan Wan Mohd Zahari Wan Busu berkata, hasil siasatan awal mendapati kejadian sebenar melibatkan seorang kanak-kanak lelaki berusia 12 tahun yang dicederakan suspek berusia 25 tahun menggunakan garpu di bahagian leher.

Katanya, setelah cedera, mangsa melarikan diri ke rumah jiran, mengakibatkan berlaku kekecohan antara jiran dan suspek.

Mangsa dan suspek dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Afzan untuk menerima rawatan, katanya, lapor Bernama.

Kedua-dua mereka tidak mengalami kecederaan serius serta dirawat sebagai pesakit luar.

Wan Mohd Zahari berkata, ahli keluarga suspek memaklumkan lelaki itu seorang penuntut universiti awam di Terengganu yang mengalami tekanan perasaan sejak beberapa hari lepas.

Tambahnya, suspek tidak mempunyai sebarang rekod lampau dan saringan air kencing menunjukkan negatif salah guna dadah.

Tiada ulasan: