"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki hilang ditemukan tinggal rangka

CHERINE JON
Anggota SAR membawa rangka mangsa yang dijumpai di laluan ke kebunnya dalam radius 200 meter dari lokasi motosikalnya dijumpai.
SRI AMAN – Lelaki yang dilaporkan hilang ketika mencari rebung di kawasan kebun berhampiran Rumah Suyong Stumbin, di sini kira-kira 48 hari lalu ditemukan tinggal rangka hari ini.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Sri Aman, PPgB Andrew Vengitasamy berkata rangka dipercayai milik Sebli Paying, 52, itu dijumpai oleh pasukan mencari dan menyelamat (SAR) susulan  penemuan terbaru iaitu motosikal mangsa semalam.

“Operasi pencarian pada pukul 10.35 pagi dari lokasi terakhir motosikal mangsa dijumpai ke kawasan kebun mangsa, menggunakan kaedah anjing pengesan Daisy (Unit K9) dan ‘sweeping’.

“Kira-kira pukul 11.35 pagi, pasukan SAR menemukan rangka mangsa di laluan ke kebun mangsa dalam radius 200 meter dari lokasi motosikal mangsa dijumpai. rangka mangsa itu seterusnya diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut,” katanya dalam kenyataan, hari ini.-KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: