"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Heboh lain macam ‘aktiviti tarbiyah’ Pas Sabak Bernam

Harapandaily

Heboh diperkatakan di media sosial apabila laman Facebook rasmi Pas Kawasan Sabak Bernam dibanjiri dengan hantaran ‘aktiviti tarbiyah’ yang disifatkan sebagai lain macam.

Mengikut keterangan pada laman itu, “Page mengenai aktiviti-aktiviti Pas Kawasan Sabak Bernam“.

Namun, apa yang terpampang mengejutkan apabila kumpulan Facebook parti pembangkang itu dipenuhi dengan deretan klip video wanita Barat dan Asia Timur hampir telanjang.

Pas menerusi laman itu juga menyiarkan sejumlah rakaman ibu menyusukan bayi sejak lebih setahun lalu.

Semakan mendapati hantaran terakhir yang berkaitan parti itu adalah pada 9 September tahun lalu.

Posting itu memaparkan poster kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Simpang Jeram di Johor yang menampilkan calon PN, Dr Mazri Yahya.

Tiada ulasan: