"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kelantan: 5 maut nahas lori, kereta di Gua Musang

FMT Reporters

PETALING JAYA: Tiga lelaki dan dua wanita terkorban dalam nahas jalan raya membabitkan sebuah lori dan kereta di Gua Musang, hari ini.

Mangsa yang maut adalah Mohd Junaizi Jusoh, 48; Shazwani Ismail, 39; Farhana Ismail, 35; dan Muhammad Fakrul Danish Mohd Junaizi, 20 – semuanya menaiki Perodua Myvi – serta pemandu lori G Mageswara, 53.

Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Kelantan berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan pada 1.25 tengah hari dan tiba di lokasi kejadian di Jalan Gua Musang-Lojing 15 minit kemudian.

“Kerja-kerja mengeluarkan mangsa tersepit dilakukan menggunakan peralatan khas,” katanya lapor Bernama.

Semua mangsa disahkan meninggal dunia di tempat kejadian dan mayat diserahkan kepada polis untuk tindakan selanjutnya.

Tiada ulasan: