"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sawa gergasi lintas jalan menyebabkan lalu lintas terhenti

KOSMO!
ORANG ramai merakamkan gambar seekor ular sawa melintas jalan. - Foto X/@er_ashu4444
NEW DELHI  – Pengguna jalan raya tergaman apabila melihat seekor ular sawa gergasi  melintasi jalan  dalam kejadian di Dehradun, India, lapor portal berita India Today kelmarin. 

Ketibaan ular di jalan tersebut mengejutkan pejalan kaki dan pengguna jalan raya lain yang  mula merakam pemandangan luar biasa itu.

Dalam video yang tular di media sosial, ular sawa itu dilihat menjalar di jalan tersebut menyebabkan lalu lintas terhenti.

Reptilia itu menyeberang dengan selamat sebelum hilang di dalam semak di seberang jalan.

Sementara itu, Pegawai Hutan Bahagian Dehradun, Neeraj Sharma memberitahu bahawa kejadian seperti itu kerap dilaporkan di kawasan sekitar sebuah hutan di negeri Uttarakhand.

Ada penduduk merakam  swafoto dengan ular sawa tersebut dengan menjadikannya sebagai latar belakang gambar. – AGENSI

Tiada ulasan: