"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kerja gila 2 wanita selfie sambil berdiri atas trak pikap yang bergerak laju

Dua wanita berdiri atas trak pikap bergerak 

KOSMO
Tangkap layar menunjukkan dua wanita itu sedang duduk di belakang pikap trak sambil merakam diri mereka. - Instagram
JAKARTA – Perbuatan dua wanita berdiri di ruang kargo sebuah trak pikap yang bergerak laju mengundang kecaman orang ramai, lapor saluran berita Detiknews semalam. 

Rakaman yang dimuat naik di platform Instagram oleh akaun @wecarebangkalanmadura menunjukkan, dua wanita tersebut berdiri sambil merakam swafoto ketika melintasi Jambatan Suramadu. 

Lebih mengejutkan, aksi berbahaya itu dilakukan sambil ketawa. 

Menurut ketua polis tempatan, Iptu Wiwid Heru Santoso, aksi kedua-dua wanita itu boleh membahayakan diri sendiri serta orang lain. 

“Aksi mereka sangat berbahaya kerana angin kencang dan berisiko untuk terjatuh,” tambah Wiwid. 

Rakaman itu mencatatkan lebih 87,400 tontonan dan menimbulkan kemarahan ramai orang. 

“Mesti dia ingat dia gempak dan cantik,” sindir seorang netizen. – AGENSI

Tiada ulasan: