"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suami belikan pulau agar isteri bebas berbikini

KOSMO
Tangkap layar menunjukkan Soudi bersama suaminya bercuti di pulau yang dibeli. - Intsgram
DUBAI  –  Seorang pesohor media sosial di Dubai mengundang perhatian orang ramai selepas mendedahkan bahawa suaminya yang berstatus jutawan, sanggup membelikan sebuah pulau supaya dia boleh berpakaian seksi tanpa tatapan lelaki lain, lapor stesen penyiaran NDTV semalam. 

Isterinya yang dikenali sebagai Soudi Al Nadak, 26, berkongsi perkara itu kepada lebih 332,000 pengikutnya di platform Instagram. 

Menerusi rakaman yang dimuat naik di akaun @soudiofarabia, pasangan itu dilihat menuju ke pulau berkenaan dengan menaiki jet peribadi. 

Rakaman sama menunjukkan pemandangan indah dengan air laut membiru dan pantai yang bersih. 

“POV: Anda mahu memakai bikini jadi suami jutawan anda membelikan anda sebuah pulau supaya bebas berbuat demikian,” kata keterangan klip video itu. 

Rakaman itu mencatatkan lebih 2.6 juta tontonan dan menimbulkan pelbagai reaksi netizen. 

“Memiliki isteri seperti ini, dia (suami) tidak akan menjadi jutawan untuk jangka masa yang lama,” sindir seorang netizen. 

“Bagus tetapi seeloknya anda mendermakan wang kepada fakir miskin,” sindir netizen lain. – AGENSI

Tiada ulasan: