"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BN secara tidak rasmi memenangi pilihan raya kecil Mahkota

Prestasi BN dijangka menafikan tanggapan pengkritik dan ramalan keputusan PRK Mahkota.

Keputusan tidak rasmi daripada kem BN menunjukkan bahawa dalam kemenangan besar mereka, BN juga berpotensi menyapu bersih semua 18 daerah mengundi di Mahkota, selain undi awal dan undi pos.

Pada pilihan raya umum sebelum ini, semasa pengundian bagi kerusi parlimen Kluang, PN memenangi tiga daerah mengundi, Kampung Melayu I, Kampung Melayu II dan Sri Tengah, selain undi awal.

BN menawan daerah tersebut dengan selesa. BN juga nampaknya telah membalikkan kelebihan PN di Kampung Baru, sebuah daerah yang menjadi sasaran pakatan pembangkang.

Tiada ulasan: