"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis cari waris lelaki maut kemalangan

Nazdy Harun
am@hmetro.com.my
LOKASI kejadian pejalan kaki maut kemalangan di Kilometer 20 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan. FOTO Ihsan PDRM
LOKASI kejadian pejalan kaki maut kemalangan di Kilometer 20 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan. FOTO Ihsan PDRM
Marang: Seorang lelaki tanpa identiti maut dirempuh kereta di Kilometer 20 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, Rhu Muda di sini, hari ini.

Ketua Polis Daerah Marang Deputi Superintendan Ts Mohd Razman Setapa berkata, kejadian kira-kira 3.50 pagi berlaku apabila kereta Perodua Myvi dari arah Kuala Terengganu menghala ke Dungun, terlanggar pejalan kaki berdiri di tengah-tengah laluan kereta berkenaan.

"Akibat jarak yang terlalu dekat dan gelap, pemandu kereta berusia 25 tahun tidak sempat mengelak lalu terlanggar pejalan kaki terbabit.

"Pejalan kaki itu kemudian dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah untuk menerima rawatan lanjut namun kira-kira 7.20 pagi tadi lelaki terbabit meninggal dunia ketika menerima rawatan," katanya dalam kenyataannya, hari ini.

Menurutnya, identiti pejalan kaki tidak dapat dikenal pasti berikutan tiada sebarang dokumen pengenalan diri pada mangsa dan lelaki itu dianggarkan berusia lingkungan 60 tahun.

Katanya, pihaknya memohon sesiapa yang mempunyai maklumat atau kehilangan ahli keluarga boleh berhubung dengan Inspektor Mohamad Syafiq Amsyar Zaharuddin di talian 013-9195738 bagi membantu siasatan.

Tiada ulasan: