"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita ditahan potong kemaluan teman lelaki kerana marah

Agensi
SHENTING Guo ditahan dan didakwa atas kesalahan menikam kemudian memotong alat sulit teman lelakinya sebelum membuangnya. FOTO Agensi
SHENTING Guo ditahan dan didakwa atas kesalahan menikam kemudian memotong alat sulit teman lelakinya sebelum membuangnya. FOTO Agensi
Washington: Mengerikan tindakan seorang wanita di Colorado, Amerika Syarikat (AS) yang didakwa atas kesalahan menikam kemudian memotong alat sulit teman lelakinya sebelum membuangnya.

Mirror UK melaporkan, suspek, Shenting Guo, 32, ditahan pada Selasa selepas polis dari Jabatan Polis Grand Junction menerima panggilan mengenai seorang lelaki yang tidak bertindak balas.

Menurut afidavit yang dilaporkan oleh PEOPLE, Guo percaya teman lelakinya meninggal dunia tetapi tidak dapat memberikan sebabnya.

Pegawai polis tiba di hotel Woodspring Suites dan mendapati katil berlumuran darah dengan seorang lelaki ditemukan di bawahnya (katil).

Anggota kecemasan memberikan bantuan pernafasan (CPR) apabila menyedari alat sulit lelaki itu kelihatan terputus dan mengalami trauma yang jelas pada kemaluannya.

Guo kekal ditahan di Pusat Tahanan Daerah Mesa dan didakwa dengan pembunuhan tahap kedua.

"Hasil siasatan mendapati seorang suspek dikenal pasti dan ditahan.

"Shenting Guo, seorang wanita berusia 32 tahun, direman di Pusat Tahanan Daerah Mesa dan didakwa atas tuduhan Pembunuhan di Darjah Kedua.

"Pejabat Koroner Daerah Mesa akan bertanggungjawab untuk mengeluarkan identiti si mati.

"Pada 14 Mei 2024, kira-kira jam 8.50 malam, pegawai dengan Jabatan Polis Grand Junction bertindak balas ke Suite Woodspring, yang terletak di 659 Market Street selepas menerima panggilan seorang lelaki yang tidak bertindak balas," kata polis dalam satu kenyataan.

Lelaki itu yang didapati mengalami kecederaan disyaki terkena pisau, disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.

"Jabatan Polis Grand Junction percaya ini adalah insiden terpencil," katanya.

"Suspek berkata dia tidak cuba membunuhnya, tetapi mengaku menikamnya kerana sangat marah," lapor afidavit.

Guo memberitahu polis, pasangan itu bertengkar kerana suspek menyangka lelaki itu menghamilkannya dan membawa kepada perselisihan faham jika lelaki itu adalah bapa.

Susulan serangan itu, Guo pergi ke kedai berdekatan untuk minum bir, menggosok alkohol dan antibiotik.

Kemudian, laporan menunjukkan, mangsa memberitahu Guo bahawa dia berasa sejuk dan bimbang dia akan mati.
-hmetro

Tiada ulasan: