"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Skrip semakin tersasar....buat "filem" lain.

tokpepijat
Isu tape lucah ciptaan Datuk T belum reda lagi walaupun telah 2 minggu berkumandang di angkasa Malaysia.

Bahkan semakin "mengembang" isu berkenaan. Bermula kisah penyiarannya di Bukit Carcosa. Disusuli dengan ugutan Eskay, Rahim dan Shuib mengugut Anwar supaya letak jawatan.

Kemudian timbul "perut buncit" dalam video berkenaan. Ianya berkembang lagi dengan pendedahan "pengarah dibalik tabir" 3 trio Datuk T.

Semasa timbul "perut buncit", sekonyong-konyong sepupu Najib menafikan pembabitan polis dalam isu ini.

Isu ini terus mengembang dengan kenyataan IGP Mael yang mengesahkan "ketulenan" video tersebut.

Peliknya IGP Mael tidak pula arahkan anak buahnya tangkap pemilik video tersebut yang bersalah kerana memiliki dan menayangkan video lucah itu kepada umum. Di sini sikap PDRM dipersoalkan. Pensalah di depan mata dibiarkan bebas semata-mata kerana mereka ada pangkat.

Apa maksud IGP Mael dengan istilah "ketulenan" ? Adakah beliau maksudkan "ketulenan" itu adalah "pelakon" ?

Isu ini semakin mengembang, berbelit-belit dan berputar-putar .

Yang pasti, isu ini sudah tidak mengikut skrip yang ditetapkan. Semakin tersasar. Rakyat semakin diperbodohkan oleh Sang Pemerintah UMNO/APCO.

Bodohnya UMNO kerana mahu membuat filem "box office", tetapi pilih pengarah-pengarah yang ada rekod rogol dan rasuah.

Tiada ulasan: