"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Fitnah, Youtube Lebih Bermoral Dari Kerajaan Malaysia

laniismaa

Klip video seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin utama parti pembangkang yang telah dimuat naik ke laman web Youtube telah dikeluarkan dari laman itu tengah malam semalam. 

Video berdurasi 47 saat itu dimuat naik dalam Youtube pada Ahad dan turut disebarkan dalam laman sosial Facebook pada Isnin. Satu notis dikeluarkan oleh pihak Youtube pada 11.35 malam semalam berhubung pengeluaran video itu dari laman web itu dengan menyatakan 'ia melanggar polisi berhubung kandungan video yang mempunyai aksi seksual'. 

Nampaknya Youtube lebih bermoral dari Kerajaan Malaysia. Youtube lebih 'tahu malu' tetapi kerajaan Malaysia membenarkan penyebaran video lucah. Walaupun klip video itu bukannya lucah tahap melampau tetapi Youtube lebih bertanggungjawab. Perdana Menteri Malaysia merestui dan mempertahankannya. Menteri Jabatan Perdana Menteri Malaysia Nazri Aziz mempertahankan 3 T 'Tolol & Temberang' dari dikenakan tindakan. Menteri Dalam Negeri Hishamuddin pula ingin menyaman Anwar yang teraniaya dengan klip video tersebut. Ulama-ulama (??) Umno menjadi syaitan bisu. Ahli-ahli Umno pula teramat gila percayakan video si Tolol & Temberang itu, sampai mampus diperbodohkan Umno. 

Keluarga Datuk Seri Anwar Ibrahim juga telah menafikan dakwaan bahawa beliau adalah lelaki dalam video seks yang sebahagian daripadanya telah disiarkan di internet semalam. Isteri Anwar yang juga presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kata video itu merupakan "bukti paling jelas" bahawa suaminya bukanlah lelaki yang mengadakan hubungan seks dengan seorang pelacur itu. Inilah orang yang paling dekat dengan Anwar yang menafikannya. 

Hidup Malaysia dengan video seks!!! 

Tiada ulasan: