"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Empat beranak ditemui mati dalam rumah

SHAHIZATUL FARHA S ROSLI

JOHOR BAHRU - Pasangan suami isteri dan dua anak mereka ditemui mati dalam kediaman mereka di Rini Residence, Mutiara Rini, di sini kira-kira jam 2.30 petang tadi.

R Pubalan, 52 ditemui mati tergantung dengan kain putih yang diikat pada bahagian siling di dalam sebuah bilik di tingkat bersama satu nota wasiat yang ditinggalkan di atas meja solek.

Manakala dua anaknya, P Sharveen, 14 dan P Krishna, 9 ditemui berada berhampiran dengan kesan jerutan di leher dalam bilik berasingan dan isterinya, P Jeya, 46 yang menghidapi penyakit buah pinggang ditemui mati di atas katil berdekatan ruang tamu di tingkat bawah rumah.

Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Asisten Komisioner Noor Hashim Mohamad berkata, kejadian disedari rakan suami yang datang ke rumah dan menemui satu nota ditinggalkan pada cermin kereta menyatakan pintu rumah tidak dikunci.

"Polis menerima maklumat kejadian ini pada jam 2.30 petang. Kejadian disedari rakan si suami yang datang ke rumah kerana sebelum itu mereka ada berhubung untuk bertemu di rumah berkenaan.

"Ketika sampai, lelaki itu menemui satu nota mengatakan pintu rumah tidak dikunci. Dia masuk ke dalam rumah yang tidak dikunci dan menemui satu mayat di atas katil sebelum menghubungi polis," katanya.

Noor Hashim berkata, pihaknya sedang menyiasat kandungan wasiat berkenaan dan

kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan mati mengejut.
-sinarharian

Tiada ulasan: