"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isteri bongkar kelakuan jijik suami

Muar – Seorang pegawai kanan agensi kerajaan didakwa mendera secara seksual tiga anak perempuannya berusia antara dua hingga lapan tahun di rumahnya di Selangor, tahun lalu.

Isterinya yang dikenali sebagai Linda, 32, berkata, dia terpaksa tampil membongkar kelakuan pelik suaminya kerana bimbangkan keselamatan diri dan tiga anak perempuannya.

“Selepas bernikah sembilan tahun lalu, suami sering meminta kami mengadakan hubungan seks luar tabii namun saya sering menolak menyebabkannya berang.

“Bagaimanapun, dia masih seorang suami dan bapa penyayang kepada kami sekeluarga hinggalah empat tahun lalu, selepas saya melahirkan anak kedua kami,” katanya ketika ditemui di rumahnya di sekitar daerah ini, semalam.

Menurutnya, dia hanya tahu mengenai kejadian menimpa anaknya pada 29 November lalu ketika membuat pemeriksaan kesihatan di Hospital Serdang, Selangor.
-hmetro

Tiada ulasan: