"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pas sekat kuliah Maghrib Ustaz Nik Omar?

ARIF ATAN
Tular dakwaan bahawa penyokong Pas telah menghalang dan mengarahkan agar sebuah masjid di Kota Bharu, Kelantan membatalkan kuliah Maghrib anjuran Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM).

Terpampang pada poster hebahan, Yang Dipertua YADIM, Ustaz Nik Omar Nik Abdul Aziz dirancang akan menyampaikan kuliah itu di Masjid Al-Hidayah, Kampung Seribong dekat Pasir Tumboh esok.

“Program kuliah Maghrib AlFadhil Ustaz Nik Omar bin Nik Abdul Aziz di Kampung Seribong terpaksa DIBATALKAN disebabkan tuan tanah (tapak masjid) tidak membenarkan kuliah,” dipetik daripada kenyataan ahli AMANAH Kelantan, Abdullah Zawawi Ibnu Wahab.

Tiada ulasan: