"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ramai lelaki nangis bucu katil tengok gambar kahwin Syefura

MALAYSIA DATELINE

Adun Ketari Young Syefura Othman selamat diijabkabulkan dengan lelaki pilihan hati, Edrin hari ini.

Beliau yang juga Penolong Setiausaha Wanita DAP Kebangsaan antara wakil rakyat yang muda dan cukup diminati ramai terutama golongan anak muda.

Akhir tahun lalu beliau pernah memberitahu dirinya sedang mengenali seorang jejaka dan dijangka akan mengadakan majlis perkahwinan tahun ini.

“Alhamdulillah semuanya sempurna. Terima kasih kepada yang mendoakan kami berdua,” tulis Syefura yang lebih mesra dipanggil Rara di facebooknya dengan berkongsi beberapa keping gambar persandingannya.

Perkongsian gambar-gambar perkahwinan Syefura dan suami mendapat lebih 1,500 komen daripada pengikutnya.

Bagaimanapun ramai dalam kalangan pengikutnya mengucapkan tahniah dan tidak kurang juga rata-rata kaum lelaki menzahirkan rasa ‘frust’ di hari bersejarah buat Adun mereka itu.

“Tahniah..sama cantik muga bahagia ke akhir hayat,” tulis Aqu Jemmy Ceedin.

“Alhamdulillah Tahniah yb dan suami semoga bahagia hingga jannah aaminn,” kata Kamsinar Azminar.

“Baru nak tukar mengundi kt Bentong…cancel laa bior di Temerloh janji hati x tersakiti,” komen Yus Rie Loneranger sambil meletakkan imoji menangis.

“Kejam sungguh putaran hidup ini…tahniah Yb kerna cedera parahkan anganku slm ini..lepas ini balik Bentong xmau lalu Ketari lg…ngilu sgt2,” komen Mekael Mael.

“Saya pun berjambang klu tau saya cuba nasib..tahniah selamat pengantin baru,” kata Wan Sixzerosix.

“Tahniah Yb walaupun ramai yg nangis bucu katil,” tulis Baha Munir.

Malah ada yang mengingatkan Adun mereka itu agar tidak ‘melangkawi’ SOP yang difahamkan merujuk kepada kes pelanggaran SOP oleh beberapa instafamous dan artis baru-baru ini.

Young Syefura pernah berkahwin dengan Muhammad Masyhur Abdullah kemudian bercerai Mac 2019 di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Tiada ulasan: