"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menteri Besar Umno Rasmikan Majlis 'Say No To Hudud'

Blog bloglistpolitik
Gempar!!! MB Negeri Sembilan datang merasmikan Dinner "say no to Hudud" anjuran MCA, kita tidak marahkan MCA sebab mereka tidak beriman dengan Islam, tapi yang menjadi masalahnya muslim dari BN sokong mereka.

Karpal sendiri pun telah mengingatkan BN jangan manipulasi kenyataannya (hudud' over my dead body) awal 90an dulu, bermakna kenyataan itu telah ditarik semula dan beluau sendiri mengakui yang perundangan sivil juga menggunakan kaedah dalam Al Quran.
Sememangnya pimpinan Umno berlidah biawak, bagaimana mungkin perjuangan BN dirahmati Allah SwT seperti yang disebut PM Najib jika menjadi 'Syaitan bisu' apabila rakan non muslim mereka tolak, hina, perlekeh Hukum Al Quran?

Berbeza sungguh dengan kaum Tionghua di dalam Pakatan Rakyat seperti di bawah ini:
Artikel asal: GreenBoc

Tiada ulasan: