"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Apa punya Imam kalau macam ni... boleh senyum bila bininya..

manjongmari
Jumaat 2 syawal

Bila aku solat jumaat, tok khatib yang juga imam membaca khutbah tidak jemu-jemu mengingatkan makmum dengan menjaga tatasusila ketika kita menjalani suka ria berhari raya, terutama dalam adat aurat dan mahram antara sepupu, ipar duai dan banyak lagi....

Namun bila aku tengok gambar ni,

adui....
Ni pun imam juga, sewaktu PRK Kuala Besut,, berapa kali duk jadi imam, tapi bila raya,,, hancoq.... tok imam rupa ini,, sesia la sesiapa yang jadi makmum berimam dengan dia ni... -manjungmari 

1 ulasan:

mazmad berkata...

Dalam UMNO tak ada istilah HARAM....semua HALAL...!