"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kantoi sembunyi arak dalam jubah (Gambar)

Kantoi sembunyi arak dalam jubah
SEORANG lelaki Arab ditahan selepas cubaannya menyeludup arak ke negara itu dengan menyembunyikan botol dibawah jubah putih yang dipakainya dikesan pihak kastam.

Lelaki yang pulang dari Bahrain menyembunyikan 12 botol arak di dalam jubah putih yang dipakainya.

Botol-botol tersebut diletakkan di dalam poket seluar lelaki itu.

Walaubagaimanapun, taktiknya itu berjaya dikesan pegawai kastam selepas melihat lelaki itu berjalan dengan gaya yang mencurigakan ketika melepasi pemeriksaan.

Memetik Mirror.uk, selepas diperiksa, pihak berkuasa mendapati botol tersebut diletakkan dalam poket seluar yang diubahsuai.
-sinarharian-

Tiada ulasan: