"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BN dahului hampir 10,000 undi

LAPORAN LANGSUNG
BN dahului hampir 10,000 undi
7.20 petang: Menurut keputusan tidak rasmi dari Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), calon BN Wee Jeck Seng mendahului hampir 10,000 undi.
BN menerima 15, 341 undi manakala calon Pakatan Harapan, Karmaine Sardini mendapat 5796 undi.

Undi PH merosot di dua PDM majoriti Cina
7.15 petang: Sumber PH memberitahu Malaysiakini bahawa gabungan itu mendapat keputusan kurang memberansangkan di pusat daerah mengundi Jalan Rimba Terjun dan Kampung Duku.
Kedua-dua PDM itu memiliki majoriti pengundi Cina.
Jalan Rimba Terjun terdiri daripada 80.98 peratus pengundi Cina, 16.7 peratus pengundi Melayu dan 2.05 peratus pengundi India.
Kampung Duku pula terdiri daripada 61.35 peratus Cina, 36.65 peratus pengundi Melayu dan 1.26 peratus pengundi India.
Pada pilihan raya umum lepas, PH memenangi PDM Jalan Rimba Terjun dengan 78.77 peratus undi manakala di Kampung Duku, gabungan itu menang dengan 63.39 peratus undi.
Sumber PH berkata mereka bimbang gabungan itu tewas di kedua-dua daerah mengundi tersebut pada pilihan raya kecil ini.

Tiada ulasan: