"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lokman Adam dakwa Muhyiddin boleh kerja 4 jam sehari sahaja

MALAYSIA DATELINE
Ahli Majlis Kerja Tertinggi (MKT) Umno, Datuk Lokman Noor Adam mendakwa Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin hanya boleh bekerja empat jam sehari sahaja.

Lokman yang pernah dihentam selepas mengkritik Presiden partinya, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dan mendedahkan rahsia Mesyuarat Jawatankuasa Perhimpunan Muafakat Nasional Umno memberitahu mahu menempah “baju kerja”.

“Sejak BN tumbang 2018, saya tak pernah tempah baju kerja, ini baru nak tempah balik. Rasa macam nak kena pakai tiap hari masuk Parlimen,” ujarnya dipetik dari Facebook miliknya.

Walau bagaimanapun, Lokman berkata, tidak pasti sama ada bertanding di Parlimen Bagan Datuk atau Pagoh.

“Ada yang suruh tanding di Bagan Datuk, ada pula yang kata kalau nak selamatkan Umno, tanding di Pagoh saja.

“Lagipun calon sedia ada boleh kerja sehari 4 jam saja. Ada pula suruh lawan Penasihat Syed Mokhtar di Titiwangsa. Hmmm. Banyak sangat pilihan,” kata Lokman lagi.

Tiada ulasan: